ရန္ကုန္၊ ေမ ၃၁
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက Postpaid (အရင္ေျပာေနာက္ရွင္း) စနစ္ျဖင့္ ေရာင္းခ်ခဲ့ေသာ က်ပ္ ၁၅ သိန္းတန္ GSM ဖုန္းမ်ားကို Prepaid (ၾကိဳသြင္းေျပာ)စနစ္ေျပာင္းရာတြင္ ႐ုတ္တရက္အပိတ္ခံရေၾကာင္း ဖုန္းပိုင္ရွင္မ်ားက ေမလ ၂၉ ရက္ေန႔ တြင္ The Voice Weekly သို႔ ေျပာၾကားသည္။
ႀကိဳတင္ေငြျဖည့္ကတ္ျဖင့္ ဖုန္းအသံုးျပဳေနသည္မွာ တစ္လေက်ာ္ၾကာခ်ိန္တြင္ ဖုန္းလုိင္းအပိတ္ခံရသျဖင့္ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းသို႔ စံုစမ္းရာယခင္ေၾကြးက်န္ရွိသျဖင့္ လုိင္းပိတ္လုိက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေငြသြင္းၿပီး တစ္ပတ္အၾကာတြင္မွ ဖုန္းလုိင္းျပန္ဖြင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ တာဝန္ခံက ျပန္လည္ေျဖၾကားေၾကာင္း ဖုန္းလုိင္းအပိတ္ခံရသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ဖုန္းလုိင္းကတ္ထဲတြင္ ေငြသံုးေသာင္းေက်ာ္ျဖည့္ထားခ်ိန္၌ ဖုန္းလုိင္းျဖတ္ခံရျခင္းျဖစ္ၿပီး ႀကိဳတင္ အေၾကာင္းၾကားစာ ပို႔ျခင္း၊ Message ပို႔ျခင္းလည္းမရွိေၾကာင္း ဖုန္းလုိင္းျဖတ္ခံရသူ အသက္၄ဝ ဝန္းက်င္အရြယ္ လုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
''ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးက ဒီလိုလုပ္မယ္ဆို လူထုကိုရွင္းရွင္းလင္းလင္းအသိေပးသင့္တယ္။ ဖုန္းနဲ႔အလုပ္ လုပ္ေနတဲ့သူေတြ အတြက္ အခ်ိန္ဆိုတာ ေငြပဲ။ ခုေတာ့ ေငြသြင္းၿပီးတာေတာင္တစ္ပတ္ေစာင့္ရဦးမယ္၊ ဖုန္းသံုးတဲ့သူေတြအတြက္ အရမ္းနစ္နာတယ္'' ဟု ၄င္းကသံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
''လိုင္းမျဖတ္ခင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကဖုန္းေဘလ္ေဆာင္ရမယ္ဆိုတာ Message ပို႔တယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ စာတုိက္ကေန အေၾကာင္းၾကားပါတယ္။ သတင္းစာထဲမွာလည္း ႀကိဳတင္ေၾကညာထားပါတယ္'' ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ မိုဘိုင္းလ္အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္က The Voice Weekly သို႔ေျပာၾကားသည္။
ဖုန္းလုိင္းျဖတ္ခံရျခင္းမွာ ယခင္မတ္လႏွင့္ ဧၿပီလအတြက္ ဖုန္းေဘလ္မ်ားယခုလထြက္ရွိရာတြင္ ေငြသြင္းထားျခင္း မရွိသည့္ ဖုန္းမ်ားအားလံုးကို ပိတ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး Prepaid စနစ္ေျပာင္းျခင္း၊ မေျပာင္းျခင္းကိုမၾကည့္ဘဲ လုိင္းပိတ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ အေၾကာင္းၾကားစာႏွင့္Message မရျခင္းမွာ ၄င္းတို႔ဘက္က လြဲေခ်ာ္မႈမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းကဆုိသည္။
ဖုန္းလုိင္းမ်ားမွာ ေငြသြင္းၿပီးလွ်င္ခ်က္ခ်င္းျပန္လည္ဖြင့္ေပးရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ျမန္မာတစ္ႏုိင္ငံလံုးတြင္ Postpaid မွ Prepaid ေျပာင္းသံုးသည့္ဖုန္းလုိင္းႏွစ္သန္းခန္႔ရွိၿပီး ေၾကြးက်န္သူမ်ားျပားသျဖင့္ ရက္သတၱတစ္ပတ္ခန္႔ၾကာျမင့္ျခင္းျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း ၄င္းက ရွင္းျပသည္။
အထက္ပါအခက္အခဲမ်ားေျပလည္ႏုိင္ေစရန္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက Prepaid ကတ္စနစ္ ေျပာင္းလဲက်င့္သံုးျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းကေျပာၾကားၿပီး လတ္တေလာ Prepaid ကတ္စနစ္ ေျပာင္းလဲသံုးသူမ်ားကမူ စနစ္တစ္ခုေျပာင္းလွ်င္ ဖုန္းသံုးသူမ်ားအဆင္ေျပေစရန္ ေသခ်ာေဆာင္ရြက္သင့္ၿပီး ျပႆနာတက္လာပါက ေျဖရွင္းရန္အဆင္သင့္ျပင္ဆင္ထားျခင္းမ်ဳိး လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ဝန္ေဆာင္မႈေပးေနသည့္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးဝန္ထမ္းမ်ားကလည္း ေျပေျပလည္လည္ ေဆာင္ရြက္ေပးသင့္ေၾကာင္း အႀကံျပဳေျပာၾကားသည္ ။
ရည္ညြန္းသတင္း-
- The Voice Weekly (8/24)
No comments:
Post a Comment